lördag 6 december 2008

lördag eftermiddag







klockan är nu 14.37 och vi kom hem för ca 2 timmar sen från basaren på oscars skola. skönt att va hemma. roger och R är och fiskar ,anton och hanna är ute . det är endast jag och oscar hemma ,han sitter vid datorn .



jag har precis lagat middagen som idag blev pastagratäng. nu ska jag slappa lite. ringde roger och fick veta att han fått 3 fina rödingar , mums nu blir det fisk till middag i morgon....haha....det kan bli en fisketur i morgon om det inte är alltför kallt. idag hade det varit ordentligt kallt att va ute och fiska ,stannade därför hemma i värmen och lagade mat ....haha....



nu kom anton och hanna in och oscar blev glad över att få sällskap.
medan det var basar så smet vi iväg och handlade lite. jag drog med mig roger in på mim och eftersom jag hade glömt börsen så betalade han . jag fick mig en mjukisdress i velour tyg ,mjuk och skön , svart färg. och inte nog med det så fick jag mig 2 par trosor, kalaset gick på 500 kr. innan vi for tillbaka till skolan gick vi in och handlade lite mat på ica. kvällen blir det att tillbringa hemma och ta det lugnt framför tvn.ha en fin eftermiddag....hoppas du tinat upp efter er fisketur idag L. vi får höras om en eventuell fisketur i morgon. jag känner att jag vill ju faktiskt med i morgon ,bara det inte blir alltför tidigt.....haha..../kram ting

Inga kommentarer: