lördag 6 december 2008

lördag kväll


klockan är nu 21.31 och jag har duschat och ska slappa resten av denna kväll. vid 17 tiden fick jag ett telefonsamtal och det blev en fisketur i mörkret på isen. vi gjorde upp eld och hade det mysigt ,men tyvärr var inte fisken "på taget". vi får göra om fisketuren i mörkret nån annan gång L och ha med oss mer fika och kaffe , visst??

anton ville att jag skulle åka skoter med han och hanna , så det blev så. jag är ganska åkrädd men kom hem helskinnad.....

det är bara några minusgrader ute ,en fin vinterkväll . det skulle bli rejält kallt under natten få se om det blir det. sen vi kom hem har jag hunnit sticka färdigt en mössa som jag ska ge bort till min brors sambo. jag har mycket värk så därför ska jag försöka ta det lite lugnt nu när det är helg.

kvällens keno gav 5 kr ,på jobbets rader....hmm....omöjligt att vinna en större summa verkar det vara. tänk det skulle sitta fint med en julpeng ....haha....

hoppas du har en bra kväll L , nu ska jag slappa lite. /ting

Inga kommentarer: