måndag 1 december 2008

måndag och första december




en ny månad och en ny vecka en vanlig arbetsdag. jag klev upp 05.10 (låg och drog mig ett par minuter)....haha...så trött........gjorde mig i ordning och väckte de andra och när dem var klara så satte vi oss i bilen och for ner på byn. som vanligt lämnade jag oscar på fritte innan jag begav mig till jobbet...puh...kanon trött hela förmiddagen ,lite piggare efter lunch men eftermiddagen var lugn och långtråkig .........på lunchen var jag till sjukgymnasten där fick jag akupunktur och jag kände mig bättre ,värken var borta , hoppas den förblir borta ett tag framöver nu......


efter jobbet (stämplade ut 16) ,ringde roger och han skulle ner på byn för att göra ärrenden och jag kunde åka med han hem. innan vi åkte hem gick vi in och handlade lite ....haha....alltid nåt är slut hemma.


när vi kom hem så väntade pojkarna ,men för en gångs skull var dem inte hungriga efterosm dem hade ätit maten från i går. som vanligt hade jag en del att göra. roger fick ställa sig vid spisen och steka pytt i panna. anton hade plockat undan och höll på att göra upp eld i pannan så det slapp jag göra ,jag kunde sätta mig vid datorn och göra lite ärrenden på datorn.


efter maten vilade jag lite ,sen har jag tagit reda på tvätten som var klar. nu är klockan 20.04 och jag har satt mig ner en stund för att blogga en stund innan jag tar en dusch för att sen bädda ner mig. jag är otroligt trött och behöver verkligen mycket sömn....haha...


jag ahr kollat kenot och det går verkligen illa för vi får aldrig vinna L..........det har varit långtråkigt denna eftermiddag då inte du varit på jobbet. hoppas kvällen varit lugn och att du hunnit slappa lite. och förresten tack för din kommentar ,jag fick i går....haha......


ha en bra kväll ,sköt om er/tingeling

Inga kommentarer: