torsdag 11 december 2008

en arbetsdag i slutet av veckan


torsdag kväll klockan är 20.38 och jag har slagit ner rumpan för att blogga lite innan jag kryper i säng. det var varmare ute i morse ,tempmätarn visade -13 . skönt att det blivit lite varmare. jag gjorde mig i ordning för att åka buss ner på byn. idag har jag varit till sjukgymnasten och som alltid känner jag mig bättre ,få se hur länge det känns hyffsat bra. idag hr jag slutat en timme tidigare för att hinna hem och göra oss redo för oscar's julfest på skolan i kväll. han var tomte i luciatåget och efter det så blev vi bjudna på kaffe och fika. sen for vi in och handlade lite innan vi åkte hem. anton hade ingen lust att följa med oss i kväll ,han valde att tillbringa kvällen med en kompis och jag väntar att han snart ska komma hem.

jag har känt mig frusen och trött hela dagen ,det ska bli skönt med helg i morgon eftermiddag. mina planer inför helgen som det ser ut nu i alla fall...haha...har tänkt baka lite ,klä julgran och städa som jag vanligtvis gör och tvätta kläder mm. jag hoppas hinna med en fisketur däremellan oxå om vädret tillåter.....

kenot har jag än inte hunnit kolla ,men då jag bäddat ner mig ska jag kolla text tvn. nu ska jag ta och avsluta för i kväll jag har en bok att läsa ....sov gott /ting

Inga kommentarer: