tisdag 10 augusti 2010

solig eftermiddag

och solig kväll. en arbetsdag avklarad klockan är nu 17.30. jag har precis ätit middag ,spaghetti o köttfärssås. ingen av pojkarna har kommit hem ,inte heller roger. jag skickade han och handla lite på storheden innan han kommer hem =). som vanligt behövdes det in en sväng på biltema oxå. pojkarna är upp i b-träsk ,skruvar o pysslar. det blir nog roger som får ta med sig mat till dem när han åker upp i kväll för dem vill nog inte ner på byn en till gång den här dagen.
efter maten är det alltid gott med en kopp kaffe. väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. eftersom det är sånt najs väder ,känns det som att man borde ut i solen fastän jag bara vill slöa, jag är trött.
idag har jag o L på jobbet spelat keno ,ska bli kul och se om vi vinner nåt i kväll ,vi siktar in oss på en storvinst ,så vi kan va hemma från jobbet nån dag =). nu ska jag njuta av en kopp kaffe hej på ett tag.../tingeling

Inga kommentarer: