måndag 30 augusti 2010

klockan 22.05 pip...

och här sitter jag ,funderar på att lägga mig. heeela kvällen har jag varit slö o orkeslös. nåt måste va galet ,man ska väl funka även när man kommer från jobbet.
det håller på att va hur mycket att göra som helst på jobbet ,tungt ....mindre folk o lika mycket jobb.....nåja ....inte klaga men ibland måste man bara få klaga.
tack för kommentarerna anonym ,alltid kul att få =) ,de ger mig alltid ett leende på läpparna.
lääängtar så efter mina vita låga converse som kommer med posten om si sådär 10 dagar =).
kenot gav 3 rätt på k6 med kungen= 20 kr....haha......alltid nåt......nu ska jag dricka ur min kopp kaffe och snart dra mig mot sängen och läsa en stund.....sov gott

1 kommentar:

Anonym sa...

hur mycke kan vi fira för 20 kr ha ha gå o lägg dej nu så hörs vi imorrn