lördag 14 augusti 2010

ny dag...

och nya äventyr. det är lördag och en solig dag ,underbart att få se solen=).klev upp 08.15 ,pigg o utvilad. oscar sover ännu nån el några timmar till. det är tyst och lugnt och jag sitter här i soffan med andra muggen med kaffe. sen jag klev upp har jag startat tvättmaskinen ,tänk vad smutstvätt det blir bara på en dag,helt otroligt. vattnat mina blommor ,stackarna som jag glömmer bort allt som oftast ,det är tur dem överlever lite torka.....=).
tivoli på byn i helgen och va oscar har längtat ,tyvärr är det bara ett litet tivoli bara några få karuseller men bättre än inget.
jag hade tänkt göra lite nytta i helgen hemma ,baka och sånt eventuellt putsa nåt fönster ,men det får nog vara iaf medan det är finväder ute.
lördag det innebär att det är lotto och så kan jag tänka mig att det blir keno. igår blev det ingen vinst iaf......ha det bra

Inga kommentarer: