söndag 1 augusti 2010

gomorron det är söndagmorgon


och en ny månad. vaknade första gången 05.45 somnade om sen väckte anton mig 07.20. han kunde inte sova ,för varmt i pojkarnas rum när solen lyser. han for upp till garaget för att ha nåt att göra ,snacka om att va rastlös =). jag klev upp vid 07.50 ingen ide att försöka somna om igen.

då anton kom hem i natt 00.00 så gick jag o la mig ,så jag har sovit tillräckligt länge.

har precis hällt upp min första mugg kaffe =) och äter en bit sockerkaka. grubblar på vad jag ska göra denna söndag förrutom tvätt städ o matlagning. kanske ta en promenad ..hmm...få se ,måste iaf ut o handla lite för att ha till middagen jag ska göra

vädret ser hyffsat bra ut ,solen lyser iaf ,huvudsaken att vi slipper regn idag=). nu ska jag dricka kaffe o se om det är nåt sevärt på tvn den här tiden (08.25) ha en bra dag ....

Inga kommentarer: