söndag 15 augusti 2010

18.30

och har nyss kommit hem från en kort prommis som jag avslutade med att innan jag gick hem handla några saker. har satt ner rumpan i soffan och öppnat en loka ,det är livets dryck =).
idag har jag tvättat kläder ,vikit tvätt ,tonat håret och efter det tog jag en promenad ,det var mycket folk i parken ,stannade till där en kort stund för att surra lite. innan jag gick o handlade för att laga dagens middag. ost o skinkpaj och färsk potatis ,köttbullar ,sås o wokgrönsaker.
sen kom roger o pojkarna hem för att äta ....pojkarna var osams och kunde inte låta bli att bråka ,så för att slippa höra så tog jag en promenad.....
nu är det lugnt o tyst i lägenheten och jag har tid att sitta framför datorn ,ska nog bara slappa resten av kvällen ,men jag skulle behöva baka men det får bli en annan kväll.
tänk att helgerna går fort ,det är redan måndag i morgon .....och dessutom tidig morgon.....hua....väckarn ringer 04.10.....
jag vann budet på ett par gula converse ,jippiii då blev jag glad för det blev ett bra pris för nya med frakt 294 kr dem skickas direkt från fabriken skrev säljarn .....bör ha dem om ca två veckor....=). nu ska jag koka mig en kopp te och kolla in tradera...hej så länge

Inga kommentarer: