söndag 29 augusti 2010

söndag med mat o bak

gick ut en sväng på byn för att handla hem ingredienser som jag behövde till maten (strömmingslåda) . jag passade på att köpa en bingolott och två triss.
triss gav mig 50 kr ,bingolotto hoppas ska ge en större vinst och kenot ,om en timme kanske vi vunnit ...=). jag har städat lite och tvättat kläder och för att ha gjort nån nytta så har jag slängt i hop en chokladkaka med nougattopping och en ananaspaj.
nå mer orkar jag inte denna dag ,min värk sätter stopp för min kreativitet.... snyft. det är bara inse och lyssna på kroppen för den ska stoppa än flera år. roger o pojkarna har farit till hans föräldrar för att käka rökt aborre och under tiden har jag ju hunnit baka ....=). nu resten av kvällen tillbringar jag framför tvn ,måste ladda för morgondagen ,det är en sån där tidig morgon (väckarn ringer 04.10)......hej på en stund

Inga kommentarer: