lördag 7 augusti 2010

klockan är nu 22.50 lördagkväll

.....nu blev det tyst hemma då roger o oscar åkt till sovstugan. anton är i piteå med en kompis ,dem har kört moppe dit kan inte fatta att dem orkar ....nu har jag fått veta att jag behöver inte sitta uppe o vänta på anton för han åker till sovstugan ,då kan jag snart krypa ner under täcket o läsa en stund innan jag stänger mina två blå , men först ska jag äta lite rabarberkräm.
nu ikväll tog vi en promenad medan oscar cyklade. lite motvilligt gick roger med på att lämna bilen hemma på parkeringen. efter promenaden tog vi bilen för att åka ut o köra en sväng.
inget vann jag på lottot ,inget på trisslotterna ,men 5 kr på kenot...haha....inte mycket att hurra över.tänk så kul det hade varit att få dela med sig av en storvinst till dig anonym. men på onsdag kanske det blir en lottovinst =).ha det så bra och sov så gott

Inga kommentarer: