söndag 22 augusti 2010

slöardag

idag har det varit en riktig slöardag, bara varit hemma jag o anton ,tvättat kläder ,plockat lite och lagat mat( hemgjorda köttfärsbiffar ,sås, pasta o grönsaker). roger o oscar kom från sovstugan vid 17 tiden ,dem ville följa med in till boden med anton. vi var i boden vid 18 och jag diskade upp porslin och ställde i ordning i hans lägenhet....kan inte låta bli att fixa o dona ,han ska ha det bäst ,det är mitt mål. =).
hade glömt köpa nå små pinaler så det blev en sväng till coop ,som ligger nära där han bor. efter det gick vi en sväng förbi kollade runt på skolgården innan vi roger jag o oscar åkte hem. klockan är strax efter 22 och oscar är uppe o springer. huvva vad trött han kommer va i morgon och många fler med han kan jag tro =).ska bli så bra med normala tider när skolan börjar om.
imorgon börjar jag 06.30 ,alltså lite sovmorgon =).ska snart krypa i säng o läsa en stund sov så gott

1 kommentar:

Anonym sa...

helt rätt gå o lägg dej så du orkar jobba åsa nisse imorrn ha ha sov gott