fredag 27 augusti 2010

23.30

...och här sitter jag nu ,en frusen sak. efter jobbet ikväll for jag hem o böt om för att gå ner till parken och se utomhusbio. först visades en barn/familjefilm och efter den grease.
grease ville jag se så jag for hem o hämtade en filt och satte mig på en stol där på gräset ett tag innan filmen började...brrr ....jag var ganska kall o frusen när filmen startade och jag visste anton var i närheten så jag ringde han o han lånade mig sin vinterjacka ett tag sen gick jag hem för att värma mig och ta på mig en jacka till ....jag gick ner en stund ,men efter ett par minuter gav jag upp och gick hem. skönt att sitta inne i värmen och dricka en kopp te.
det var en kul grej att visa film i parken ,synd att det var sååå kallt ,men trots kylan så var det mycket folk.
oscar frös tidigare i kväll då han varit och sett film ett tag och han följde med roger till sovstugan ,anton o hans kompis skulle upp dit oxå. nu ska jag bara dricka ur min tekopp o surfa lite på tradera innan jag bäddar ner mig.
vi vann ikväll oxå på kenot 3 rätt på k8 med kungen ,10 kr....=). sov gott

1 kommentar:

Anonym sa...

sov gott bruttan hörs imorrn