måndag 2 augusti 2010

måndagkväll kl 22

ikväll har jag varit riktigt slö ,diskat hängt tvätt o varit ut en sväng för att handla ,varför ska det handlas varje dag? alltid är det nåt som är slut......tänk att bara för ett par månader sen storhandlade vi så gott som jämt...bor vi för nära affärerna för att slippa storhandla?.....
jag somnade på soffan i eftermiddag o sov ungefär en timme ,vaknade vid 17 tiden och fortfarande hade ingen kommit hem för att käka. jag behövde inte laga mat idag ,det räckte med de rester som fanns kvar ,skönt att slippa stå vid spisen nångång. dem kom hem ,käkade ,ut för att handla till sovstugans kyl sen for dem i väg upp till sovstugan och fortfarande inte kommit hem .
jag har tv dosan för mig själv och givetvis har jag sett på tv3 (danska hollywoodfruar) =).
det blev ingen bakning ,men jag har iaf köpt hem de ingredienser som fattades hemma ,så nån dag blir det väl. =). måste bara va piggare än jag varit i eftermiddag.kanske borde gå å lägga mig för att orka med morgondagen =). men innan jag somnar ska jag läsa nån sida i min bok. sov så gott ..../tingeling

Inga kommentarer: