måndag 2 augusti 2010

full dag


14.30 ,har jobbat sen 05.30 i morse och idag har det varit en bra dag ,har jobbat flitigt. känner mig trött så lite vila kan jag behöva innan jag börjar med nån mat. tvättmaskinen har jag startat.

det är fint väder ,en del moln nån regnskur förvånar mig inte om det kommer.

kom hem för ett tag sen ,har duschat av mig och placerat mig i soffan ,för att slappa medan jag funderar på vad jag ska laga för mat. det finns rester från gårdagen men det räcker inte till alla o i matlådorna. tänk om jag hade mer ork skulle jag springa ut på affären och handla för att kunna baka ,hittat ett recept på en kaka som ser så god ut.

när pojkarna kommer hem o äter har jag ingen aning om ,men det lär jag ju märka förhoppningsvis har jag hunnit laga mat innan dem kommer ...... ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer: