söndag 29 augusti 2010

söndag morgon..

...vaknat tidigt men somnade om till 08.55 då klev jag upp.
har kokat mig en kopp kaffe och sitter i soffan under en filt. faaan va kallt. jag fryser ,har frysit i flera dagar nu....elementen är ju kalla, hur länge till egentligen?
nu är kopp nummeer ett urdrucken ska jag vilja lämna värmen under filten för att gå o hämta mer kaffe...brr....jooo....jag behöver mer kaffe..........nu tillbaka i soffan under filten ...
idag ska jag ...hmmm....tvätta kläder ,ut o handla för att kunna göra en strömmingslåda till middag och jag skulle behöva dammsugarn som är i sovstugan, golven är skräpiga och det kan göra mig irriterad.
roger o pojkarna ska upp till rogers föräldrar o käka middag i dag ,så jag har ingen brådska att laga mat ,men matlåda måste jag fixa till i morgon....
jag vann inget på lotto i går ...snyft...kul att du vann iaf lite anonym. ja ett rätt till hade ju givit en större summa ,men snart så kanske ....funderar på att spela på hästar idag ...få gå förbi kiosken o kika hur travet ser ut idag ...nu ska jag dricka lite mer kaffe...ha en fin dag /kram

Inga kommentarer: