måndag 9 augusti 2010

en mulen o småregnig arbetsdag

en dag närmare helg =) .nu är måndagen avklarad och jag har slagit ner rumpan i soffan. dagen har varit okej. när jag kom hem 15.40 så ställde jag mig i duschen innan jag började med middagen. pojkarna kom hem och orkade inte vänta medan jag stekte plättar ,dem ville därför käka på grillen och som den snälla mamma som jag är fick dem pengar för att dra ut på grillen.
det var faktiskt gott med plättar så till och med jag åt middag =).nu sitter jag här i soffan framför datorn och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar för att sen hänga tvätt.
jag har inte så mycket för mig i kväll ,det blir en slö kväll hemma se tv och ta det lugnt.
mina jeans som jag köpt på tradera kom idag och glad i hågen öppnade jag paketet och provade och till min besvikelse var dem ju för stora....hmm.... trodde jag var större än vad jag är ,jag har fortfarande samma storlek på kläder som tidigare....nåja jag får sälja dem på tradera längre fram i höst.....nu ska jag ta en kopp kaffe...ha det gott

Inga kommentarer: