onsdag 25 augusti 2010

5 rätt

....på lotto i kväll....=) ,hoppas storvinsten anländer snart.
efter att jag lagat middag : fläskfilegryta med grönsaker o ris ,så åkte jag upp till min vän Britta på berget. alltid trevligt att hälsa på hon o surra. en mycket klok kvinna =). idag blev det mycket prat om fondsparande.
iaf innan jag for så gick jag o lilleman ut på ica för att hämta ut mitt paket och jag gissade rätt paketet innehöll ett par converse som jag köpt på tradera helt nya gula till ett kanonbra pris (294 kr inkl. frakt) som skickades direkt till mig från fabrik i kina. jag är 100% nöjd.
jag kom hem strax före 21 ,klockan har hunnit bli 21.42 och jag ska bara hälla i mig en kopp kaffe innan jag bäddar ner mig.
tidig morgon i morgon ,väckarn ringer 04.10 ..glöm inte ställa väckarn en timme tidigare i morgon L ......sov så gott

Inga kommentarer: