söndag 22 augusti 2010

ja då var det söndag

....helgerna går alldeles för fort. klockan 08.40 klev jag upp skönt med lite sovmorgon. nu är kllockan 10.10 jag har hällt i mig två stora muggar kaffe sitter här i soffan vid datorn och funderar samtidigt på vad jag ska börja göra ,för jag har faktiskt en del som jag borde göra. städa lite ,skura fönster tvätta kläder och så skulle jag behöva baka .....
anton sover än ,de andra är i sovstugan.
än så länge inget regn denna dagmen ingen sol heller =(. sista lediga dagen innan allvaret för pojkarna börjar. för anton blir det stora omställningar med en helt ny skola o bo ensam i annan kommun. jag hoppas det ska gå bra för honom. oscar börjar femte året och han ser fram emot skolstarten o få träffa alla sina klasskompisar.
jag grubblar hur denna höst kommer att bli ,med säkerhet en annorlunda höst än förr .....på jobbet är det stora förändringar vilket jag inte alls gillar ,känns tungt att ta sig på jobbet.
nä nu måste jag nog ta o göra lite nytta här ....ha en bra dag.....

1 kommentar:

Anonym sa...

cagrumatror snart det är dags hänga undan kjolen o leta fram täckisarna ha ha