fredag 21 juni 2013

midsommarafton

och så fick jag främmande på morgon av bästaste vännen som var förbi och drack kaffe ,MYSIG start på midsommarafton. vid 10.30 åkte vi till lillasyster där har vi varit hela dagen. dem har köpt 2 hästar men har bara en hemma än så länge tills dem hämtar nästa om några dagar. hundar ,ungar och vi vuxna var där. innan lunchen stod på bordet så hann jag med att rida barbacka en sväng =) ,kul.
efter maten blev det vila och jag somnade i lillasysters säng bredvid hon medan de andra var ute på gården och roade sig.  när jag sen vaknade så var där mer folk ,det blev surr och vid kl 21 var maten klar grillat kött ,grönsaker och potatis i klyftor. gott....
efter den sena middagen så fick jag skjuts hem.är  trött och har  mycket värk det är  skönt och tyst hemma. de andra ska sova där borta jag får äntligen rå om mig själv. har krypit ner i min renbäddade säng och ska bara slappa resten av kvällen.
så himla kul att du tittade förbi syrran och drack en snabb kopp kaffe idag ,min bästa vän. hoppas du haft en hyffsat bra kväll ,kram till dig....
nu se lite tv o slappa och njuta av tystnaden....sov gott dröm sött
jag och hästen fanny

jag och min kompis izor =)

Inga kommentarer: