måndag 10 juni 2013

jobb på annan ort och shopping



for the first time sushi

middag kycklinfile,pommes bea och grönsaker

fick ett sms i morse jobb på annan ort idag och avslutningsvis lite shopping. =)....klart jag hakade på med chefen till Kalix vår nya butik.

vi drog dit mitt på dan körde förbi boden där blev det ett snabbt stopp för att köpa mat (jag blev bjuden) vi käkade lunch i bilen och sen körde vi mot Kalix.
när vi kom dit var det jobb några timmar sen for vi till Ikea i Haparanda. =).....
där blev det lite shopping och en liten matpaus blev bjuden på middagen också av bästa chefen.
när vi gått ett varv i varuhuset så var vi klar och körde hemåt. vid kl 21.30 var jag hemma. trött men huvva vilken kulig dag med jobb , shopping och en massa skratt o surr.....det gör jag gärna om snart igen....=).....
nu har jag packat upp det jag handlat ,tagit en dusch ,kokat kaffe och nu sitter jag här med datorn för att blogga. det blir att dricka kaffe och slappa och sen läsa innan det är dags att försöka sova....
sov så gott ....










Inga kommentarer: