måndag 29 april 2013

tv o en sväng

tråkkväll ,ensam hemma några timmar fram till strax efter kl 20. har sett tv och  inte gjort så mycket annat. en god vän ringde och det blev att klä på sig o fara ut en sväng....=)....
efter en stund var jag åter hemma. de andra är hemma nu oxå. anton kom hem för att käka lite sen drog han i väg.
sitter här ensam i soffan o ser tv medan jag bloggar......kvinnor kan göra flera saker samtidigt  =)....
i morgon kliver jag upp tidigt ungefär som vanligt nångång vid 05.30 skulle jag tro .....=)....
trots att jag sovit nån timme i soffan i eftermiddag så tror jag och hoppas kunna sova gott i natt.
snart har då jag tänkt bädda ner mig för jag har inget annat att göra förrutom att se på tv....men det kan man ju inte göra hur mycket som helst ,eller kan man det?......
regnet det öser ner ,ett jäkla pissväder ute ,det vore inte helt fel om det slutade regna för nu är jag ganska less detta tråkväder.....behöver SOL och VÄRME ju.....LÄNGTAR till sommaren.....=).....
nåja nu ska jag inte sitta här o drömma o surra. jag kan ju bädda ner mig o drömma i stället......natti natti ....

Inga kommentarer: