fredag 26 april 2013

det är FREDAG...=)

och nu är  jag här vid datorn igen =) jag struntar i att säga god före morgon och säger bara morgon. bäddade ner mig kl 22 tog ett tag att somna ,har sovit ganska bra trots denna värk.känns en aning bättre idag men långt ifrån bra ....
nåja idag är det fredag =) ,jag jobbar 08-12. sen har jag HELG och hur ska jag fira att jag har en ledig helg?....hmm......och vad ska jag göra hela helgen?....nåt roligt blir det att göra =)......
jag har en del besökare på min sida ,men inte många kommentarer...man får lämna kommentarer...nu var det sagt =)....
känner mig lite slö ,dricker mitt morgonkaffe o lyssnar på nyheterna medan jag bloggar. om en stund ska jag göra mig klar för arbetsdagen och sen väcka en trött oscar som ska till skolan.
ha en braig dag....

Inga kommentarer: