onsdag 24 april 2013

Men så...

J-kla tråkig jag är nu då....hmm jag är ju tillbaka med paddan i knät....
Börjar känna mig en aning tjatig , är sjukt uttråkad hmm.... Skulle kanske passa bra  att medverka i TV4  program ,helt sjuk.
Har ränt en del ikväll. Har varit ut o käkat sen gick jag hem för det började regna och jag behövde värma mig lite.
Efter ett tag hemma så tog jag en prommis då hade det slutat regna. :)
Gick förbi o hämtade ut ett paket:)......nya underkläder kan vara bra att ha:)......dessutom SNYGGA :)......måste ta mig tid att dra iväg till stan och shoppa lite mer underkläder ,vill förnya min garderob lite.....:)......viktigt att vara snygg inifrån och ut , från topp till tå:).....
Men herregud så mycket  oviktigt vetande det blev nu då....kan det bero på att jag är sjukt uttråkad eller vad?.....
Kloka citat :
Livet är som en labyrint , man måste gå vilse några gånger innan man hittar rätt.

Ibland gör hjärtat något utan att fråga huvudet.
Hej så länge


Inga kommentarer: