söndag 21 april 2013

tebax

hmm... tebax här igen. har druckit lite mer kaffe ,duschat o fixat till mig.
rastlös o uttråkad vill gärna att nåt ska hända nu....=).....
ser ut att kunna bli en fin dag ute ,men var är solen ?....
orden försvann...hmm...vad ska jag nu skriva ?.....orden brukar komma tillbaka o jag lyckas alltid eller i af nästan alltid skriva ner några rader ibland bara oviktigt vetande ibland lite mer intressant...=)...
har läst mitt horoskop och då tänker jag ...hmm....okej...jag har turen med mig, få se om det stämmer.ekonomin verkar inte förändras till det bättre =(....ska tänka på att klä mig ordentligt så att jag inte drar på mig en förkylning. inget speciellt intressant sa horoskopet mig denna söndag.....
jag måste hitta på nåt för att dagen ska bli speciell o bra , men vad??......
nåja jag får fortsätta fundera som jag alltid gör.....
kanske dricker lite mer kaffe. hej hej

Inga kommentarer: