lördag 27 april 2013

min bästa vän

TACK för dina kommentarer  bästa vännen min=)....saknaden efter lilla mor försvinner nog aldrig och vissa dagar o händelser är saknaden större än vanligt ,jag får nog acceptera att det är som det men ändå inte som det ska....
jag är så oerhört tacksam att jag har dig vännen ,du känner mig nog bättre än nån annan skulle jag tro =).....hoppas allt e bra med dig. =)....
längtar o väntar jag oxå  så jag får ont i magen =). jag tror jag har hjärtat på rätt ställe ,jag är nog en snäll varelse =)
jag vann då inget på mina spel i kväll men jag är ju inte förvånad måste jag ju erkänna. =)......
sitter här framför tvn med datorn i knät och orkar knappt hålla ögonen öppna ,borde bädda ner mig men inte ännu. är jag vaken ett tag till så kanske jag lyckas sova en stund längre i morgonbitti....=)....
lämna gärna fler kommentarer ,de ger mig ett leende som jag så behöver ....=) puss o kram

Inga kommentarer: