lördag 20 april 2013

lördag ...fiske och....

gomorron lördag idag och jag är uppstigen halvt om halvt redo för dagen som innehåller fiske. har klätt på mig och ska nu dricka kaffe sen fortsätta göra mig klar o så. tog ett tag innan jag kunde somna har sovit ganska bra och som vnaligt vaknat med vääääärk.....gaaahhhh.....biter i hop o låtsas allt är perfekt......=)
en solig men blåsig morgon ute.....
idag blir det pimpeltävling ,blir borta till nångång i eftermiddag ,så kul om jag skulle ha turen att få fisk) =) nåja jag ser fram emot en trevlig dag....... vad jag ska göra sen vet jag inte hoppas kvällen bjuder på nåt kul =)....
TACK för din kommentar vännen min =) du är rolig du vännen du får mig att le =)kram , en dans på isen fullt påklädd med vinterkläder..... hmm....okej men vi ska ju fiska eller hur?....jag har alltid velat dansa den sensuella dansen salsa ,kanske att jag en dag får lära mig dansa salsa och samba o ska på rumpan. ....=)......i mitt horoskop står det:du är snygg glöm inte det när du går ut genom dörren idag , du är du och ingen kan ändra på det....hmm....okej. jag ska inte heller oroa mig för framtiden det gör mig bara trött i onödan. idag kommer jag möta en betydelsefull person som kommer att ha stor inverkan på min framtid....hmm.....om jag spelar mina kort rätt kan jag vinna en stor summa pengar....=)
nu ska jag dricka mitt kaffe.....hej hej....

Inga kommentarer: