tisdag 16 april 2013

eftermiddag ,lite av varje

for på jobbet och har jobbat mina timmar 10-14. fullt upp med att inventera i butiken....
lite trött o ont i huvudet (huvudvärk sen i går ) och har det fortfarande gick jag hem efter jobbet till en uttråkad oscar som väntade på mig. inte ofta nån väntar o längtar efter mig när jag kommer hem.
tänk vilken känsla om nån kunde sakna mig o bli glad över att se mig ,skulle vara underbart =)....men men sånt är livet.....
nåja klädde av mig o precis när jag skulle ta en dusch ringde en god vän ,alltid gott att höra av dig bästaste vännen =).....kram.
sen tog jag en dusch o telefonen ringde o vännen ringde tillbaka och vi surrade nån minut =) , ring hur ofta du vill o surra hur länge du vill ,du får mig att må gott ,guld värd som du är ....=).....
nåväl sen klädde på mig ,ringde några samtal  o sprang i väg ut för att göra ärrenden o handla.
ett tag senare åter hemma. ingen rast ingen ro.....försöker få tag i nån som har kanal 9 o ska se hockey matchen ikväll ,har jag lite tur får jag se den i kväll , en huvvaligen spännande match.
oscar o jag har käkat ,han åt kräm o mackor o jag gjorde varma mackor.....nu är det en stunds vila i soffan o ladda inför kvällens hockey match bara jag nu får se den hos nån vänlig själ =)....
inga kommentarer ,tråkigt =(.....men tids nog kanske det kommer nån kommentar ......
ha en fin eftermiddag o kväll så är jag tillbaka förr eller senare ....hej hej

varma mackor

Inga kommentarer: