fredag 12 april 2013

let's dance

har svamlat o grejjat och sett let's dance på tv4.
skulle jag få frågan om att delta i let's dance skulle svaret vara JAAA....huvva så kul att dansa o släppa loss till musik. =).....jag är inte som alla andra jag är mig själv , det skulle absolut vara en kul utmaning.
som vanligt har jag tillbringat kvällen ensam förrutom då anton kom för att käka o sen for han igen. de andra har nyss kommit hem o dem surrar i köket.
själv sitter jag i soffan framför tvn o har datorn i knät för att skriva ner några rader i kvällens sista inlägg.
funderar på att kanske ta lite sovmorgon i morgon ,men min vanliga otur så vaknar jag väl tidigt som vanligt o kan inte somna om.
vann några kronor på kvällen keno ,ååå vad jag skulle behöva vinna pengar nån miljon eller nå skulle inte va helt fel =).....
nåja drömma om att bli miljonär kan jag ju alltid göra.....=)....än en gång önskar jag att mina drömmar kunde bli verklighet .....=)...
nu ska jag se lite tv o sluta surra......sov gott dröm sött

Inga kommentarer: