lördag 13 april 2013

mysdag o hockey

det blev en mysig dag ute på isen o pimpla med bästaste vännen o två andra ,tack för några mysiga timmar utomhus ,fiske o surr vid elden. du är GULD värd =)....fler mysiga  fiskestunder önskas =)...
för mig gjorde det inget att jag blev fisklös dagen var helt okej.
åter hemma i en tom lägenhet vid kl 14. klädde av mig o ställde mig i duschen o gjordfe mig klar för att knata i väg till en kompis för att se hockey. skellefteå -luleå.
kom dit en stund före så jag hann leka med barnen sen kl 16 var det hockey. vilken match spännande från första stund,oturligt nog vann skellefteå i förlängningen ställningen 1-0.
då matchen var klar så surrade jag lite o sen gick jag hem.
sen jag kom hem har jag duschat igen , startat tvättmaskinen ,vikit tvätt. nu tog jag en paus för att skriva ett inlägg innan jag springer ut på byn för att köpa snus.
kan tänka mig om inget annat roligt händer så hänger jag väl framför tvn i kväll. ensam hemma är jag som vanligt.
glömde ju lämna in lottot idag ....men keno har jag ....jag har kanske vunnit några kronor om jag har tur.....
nu ska jag ta o springa i väg ut på byn hej så länge

Inga kommentarer: