söndag 14 april 2013

hockey , fiske och spårlöst

en slö eftermiddag hemma. efter att ha lagat mat o tvättat kläder o såna tråkiga sysslor så slöade jag innan det var dax att göra sig klar för att fara o se hockeymatchen på tv.
for i väg o såg ett tag av matchen. sen ringde telefonen o jag drog i väg hem. ställningen var då 3-1 till skellefteå =(.....
nåja hem o klädde om o for o fiskade , tack för ikväll ,MYSIGT  o TREVLIGT med fiske o surr vid elden ,du är guld värd =) ,du är BÄST =).....världen är så mycket vackrare med dig i den =)....
när jag kom hem så låg oscar under täcket med kläderna på han hade nyvaknat ...hmm...mysko tyckte jag....kände på hans panna o skållhet och han klagade på huvudvärk....39,3 grader i feber .....det blir en dag hemma i sängen i morgon för han.
jag tog en dusch och åt några mackor medan jag kollade kvällens program av spårlöst på tv7.
nu sitter jag här med datorn o gör ett inlägg o kaffekoppen bredvid mig. skulle tro att jag bäddar ner mig o drömmer sött alldeles snart. dagen har varit helt okej
i morgon är det jobb från morgonen går dit vid 08.00 o gör mina timmar.
sov gott o dröm sött precis som jag ska  göra =). lämna gärna kommentarer o gör mig glad kram kram

Inga kommentarer: