fredag 12 april 2013

jobb och nu

sprang ner på jobbet och har nu jobbat mina timmar. gick hem till en tyst o tom lägenhet. klädde av mig naken o ställde mig i duschen o lät de heta strålarna skölja min kropp ,skönt.
efter duschen så har jag hängt o vikit tvätt ,gjort i ordning fisken som jag ställde in i ugnen o snart är den klar. idag blir det ugnsstekt öring och till det potatis av nått slag o sås.
nu är jag nog värd lite vila. känner mig lite trött o har myyycket värk......
TACK för din fina kommentar bästaste vännen =)....ja jag önskar att det kunde bli som med triss att det plötsligt händer =) , vilken enorm lycka om min önskan kunde gå i uppfyllelse =) , jag hoppas ,tror , längtar  o väntar på att det ska hända =). och DU jag orkar alltid vännen , lita på det =)
skulle behöva ut på byn o handla men jag tror jag väntar med det o vilar först. jag behöver ju inte hinna med allt på en gång.
dax att sluta surra ,fortsätt lämna kommentarer de gör mig glad....kram

Inga kommentarer: