lördag 13 april 2013

TUSEN TACK

 TUSEN TACK för din kommentar bästaste vännen min =) . du är värd så mycket ,du ska absolut ha det bäst och förtjänar det bästa ,det du vill ha ,det ska du ha.
jag ser fram emot morgondagen och hoppas den blir fiiin =). hade aldrig velat att fiskestunden idag skulle ta slut för jag mådde så gott.
jag sitter här i soffan ser tv och funderar o funderar.....kan inte sluta tänka mina tankar snurrar runt  i huvudet....har så tråkigt. =)....tur att jag har din famn att gråta ut i vännen när allt känns hopplöst =)..
efter mitt förra inlägg sprang jag ut på byn för att köpa snus o så blev det lite annat oxå....=)
de andra har precis kommit hem dem är i köket o jag sitter här för mig själv  i soffan.....
jag ska rätta keno o hoppas på en vinst....
ha det bäst är tillbaka om en stund igen....kram

Inga kommentarer: