fredag 19 april 2013

en sväng i blåsten

tog en prommis ut på byn. ååhh huvva vad det blåser när jag hade gått en bit så kom en vindpust och sand flög upp i luften. men jag höll mig kvar ner på marknivå iaf =)....det blev som tur var ingen ofrivillig  flygtur...=)
gick förbi apparaten som kallas minuten för att ta ut lite cash inför morgondagen , sen var jag in o köpte en snusdosa gick vidare o in på nästa ställe där jag köpte maggot.
nu har jag snus ,maggot o cash i morgon ....hmm...är det något mer som behövs?......kanske måste ut en sväng ikväll o handla lite att tugga på och nåt flytande att hälla i strupen....jaja...än finns det tid att handla.
nu är jag hemma i soffan för att vila några minuter. tror mitt huvud ska sprängas ,varför alltid ha denna huvudvärk?....jag håll å bli gaaaaalen.
nu ska den här surrhumlan avsluta inlägget o leta fram huvudvärkstabletter....hej hej

Inga kommentarer: