måndag 15 april 2013

kort prommis och fantasterna

tog en kort prommis i regnet. det regnade inte mycket men sånt fint regn som gör att man blir blöt ändå. gick förbi anton o han var givetvis inte hemma som vanligt. =)......nu är jag åter hemma o fixar mamma har fixat o grejjat lite. jag brukar påminna pojkarna att dem har en snäll mamma ,ibland kan dem erkänna det , men oftast är dem van att ha allt serverat och tänker inte på allt jag faktiskt gör.
nåja jag är van att va "osynlig" ...
har huvudvärk (hoppas det inte är en förkylning på g)....nääää jag vill inte bli febrig o krasslig ,det har jag verkligen inte tid eller lust med.huvudvärken kan komma av många orsaker och jag tror jag vet vad den kan komma av.......nåja inget mer gnäll ...
le o va glad allt ordnar sig ...=).
och vips så kom jag på ett ordspråk.....LE ....det klär dig! =)......
ooops har missat att rätta kvällens keno....kanske med lite tur kan jag ha vunnit en slant ....=)....
nu se tv4 fantasterna....hej på en stund

Inga kommentarer: