söndag 28 april 2013

eftermiddag

och jag är tillbaka. har svamlat o grejjat som hela dagen. lite nytta har jag gjort. =)......ställde mig vid spisen mitt på dan för att laga mat. när jag sisädär 1,5 timme senare var klar så sprang jag ut en sväng på byn ,rantat lite sen hem igen.
var inte hemma så länge så sprang jag ut en sväng till ner på kiosken för att lämna in keno och sen hem igen....
jag har grejjat lite och sen blev jag sådär slö så jag intog ryggläge i soffan och somnade en stund. skönt att få sova lite nu är jag åter pigg och funderar på vad jag nu ska fördriva resten av den här dagen med att göra....hmm....kanske ut en sväng på byn .....
tror jag ska koka en kopp kaffe medan jag funderar.....
hej så länge....
dagens middag : fläskfilegryta o ris med diverse tillbehör så som grönsaker o vitlöksbröd

Inga kommentarer: