måndag 22 april 2013

bara för att..

fortfarande vid datorn bara för att jag  har inget annat roligt att fördriva tiden med. solen lyser fortfarande men det blåser väldigt ute i träden.....funderar o funderar ,känns som att huvudet är en torktumlare  fylld med en massa tankar som snurrar runt runt ....
kan nog behöva ta en prommis o samla mina tankar. risken är ju att jag flyger i väg i blåsten , när jag är ute o går och det  kommer en sån där stor vindpust brukar jag måsta stanna upp för att inte lyfta från marken...=)....är jag för liten o lätt  eller är det för blåsigt då?......
sjukt förbannat uttråkad ,gaaaahhhhh......vet inte vad jag ska göra ......inte konstigt att jag har magkatarr ännu konstigare är att jag inte har fått magsår än......
nu blir det inte mycket vettigt skrivet ....hej så länge....





Inga kommentarer: