måndag 15 april 2013

gomorron nya vecka

gomorron måndag o vi har en ny vecka igen. vaknade vid 05.30 o klev upp en stund senare när väckarn skulle väcka mig 05.45.
nu är jag här halvklädd o med en kopp kaffe bredvid mig. ska dricka morgonkaffet och under tiden sitter jag vid datorn sen klär jag mig o gör mig klar för att springa ner på jobbet strax före 08.00.
oscar som hade feber i går kväll stannar hemma i sängen idag o vilar.
roger o anton har farit i väg på jobbet. här är det lugnt o tyst endast tv nyheterna surrar.
några plusgrader visar mätarn ,väderprognosen lovar fint väder i veckan =).....
vårkänslorna kommer smygande......=)...
vad jag ska göra sen idag vet jag inte ,hoppas nåt roligt händer =)....
nu ska jag dricka mitt kaffe ....
låt ditt leende göra någons  dag=).....hej hej

Inga kommentarer: