söndag 28 april 2013

mysigt

....när dem for upp till garaget och jag blev hemma ensam så var jag ganska så uttråkad funderade vad jag skulle göra...hmm...jag tog fram strykbrädan och började stryka en skjorta som jag ska ha på mig i morgon på jobbet. väldigt viktigt för mig att va snyggt klädd varje dag =)......
när jag stod där o strök kom anton hem ,men han var bara här en kort stund.
bästaste vännen  ringde och det gjorde mig glad ,vi surrade en stund tack för att du är du =)....
en stund senare fick jag främmande så himla MYSIGT att träffa dig vännen. =)....titta förbi snart igen så vi kan surra mer.
de andra kom hem och sen när mitt främmande hade farit så  satte jag mig ner för att se på tv ,spårlöst på tv7. söndagkvällens program som jag alltid ser om jag inte har nåt bättre för mig.
jag har alldeles nyss klivit ut ur duschen och satt mig här med datorn i knät. de andra sitter i oscars rum och ser tv.funderar på om jag snart ska bädda ner mig o försöka sova för jag vill  vara utvilad i morgonbitti.känns ändå lite för tidigt att krypa i säng nu men jag vet inte vad mer jag ska göra denna dag. kvällen har varit helt okej tack vare du min vän.....
innan jag lämnar datorn ska jag kolla om jag vunnit nåt på kvällens keno....jag kommer att drömma sött i natt . =) sov så gott o dröm sött kram

Inga kommentarer: