lördag 13 april 2013

som vanligt..

gomorron vaknade 07.05 tidigt som vanligt och jag är inte förvånad alls. har en jävulsk värk......
varför ska jag alltid måsta ha den här eländiga värken?...ja för att jag är förföljd av otur.
nåja ska inte gnälla för det hjälper inte , det är som det är men ändå inte som det ska......
en varm morgon ,mätar visade 0.9 grader varmt för en stund sen ,de kalla nätterna försvinner nog snart ännu ett tecken på vår.
dricker mitt morgonkaffe o funderar.....
funderrar på vad jag ska gör idag. om det inte blir fiske så blir det nog bara svamla och sen i eftermiddag blir det hockey på tv....saik-luleå jäklar vilken spännande match....=)KUL......
sen i kväll blir det väl att hitta på nåt att göra .......
TACK för din kommentar bästaste vännen min =) ,det är samma lika för mig svamlar mest ,  grejjar o funderar.hör gärna av dig snart kram.

var tacksam för varje ögonblick i ditt liv som ger dig glädje....hej så länge....

Inga kommentarer: