lördag 20 april 2013

min lördagkväll

var hemma slöade o såg tv när de andra kom hem strax före kl 20.
vid 20.30 bad jag om skjuts ut på byn för att handla snus o en stor loka.
vi for ut på coop och handlade. när vi gick ut därifrån såg jag chefen komma körandes o parkerade bilen utanför jobbet. jag sprang dit o pratade med henne hon o hennes kompis skulle packa upp klädnyheter som kommit tidigare i veckan o jag passade på att följa med in o se ( har tyvärr inte hunnit med att se allt som kommit under veckan för jag har ju jobbat framför datorn mest).
såååå kuligt. det blev att jag stannade kvar o hjälpte till att prismärka flera kartonger med kläder =)....älskar mitt jobb. tråkigare lördagkvällar har jag haft. det blev en annorlunda kulig kväll för mig. =).....
kul att få skratta o surra med gamla klasskompisar som vi tre är och att jobba i hop med dessa brudar är kul =)..... efter ca 1,5 timme var det prismärkt klart och jag knatade hem.
roger o oscar är hemma och nu har dem bäddat ner sig och jag sitter här ensam i soffan med datorn i knät.
prosit..... jag har börjat nysa som en tok ,antingen har jag fått svartpeppar i näsan (från varma mackorna jag nyss käkat ) eller så håller jag på att bli förkyld.....gaaaahh jag har inte tid eller lust att bli sjuk......
känner mig trött och snart ska jag bädda ner mig o drömma sött.
hoppas att morgondagen oxå bli en braig dag....sov så gott o dröm sött puss.....

Inga kommentarer: