måndag 15 april 2013

telefonen ringde

telefonen ringde till slut ,bästaste vännen min slog en signal =).....såååååå glad att du hörde av dig ,tack för att du finns =).....pratat vääääldigt länge och det är alltid lika tråkigt att avsluta samtalet.
nåväl efter maratonsamtalet så tog jag en prommis ut på byn för att lämna in keno o handla några saker.
oscar önskade pasta carbonara till middag. klart att han fick som han ville när han är hemma o sjuk.
tog lite extra länge ute på byn. =)....surrat med folk det kan ta tid =)....sen var jag in på jobbet en sväng o tur var ju det för jag fick veta att jag ska jobba en annan tid i morgon än jag först trodde. i morgon har jag lång sovmorgon ,jag börjar kl 11 och jobbar till 15.
när jag till sist kom hem så ställde jag mig vid spisen för att laga middag. matrester finns kvar från i går så det finns några alternativa middagar att välja på.......själv valde jag att värma lite lasagne. nu är jag mätt i magen sitter här o bloggar medan kaffet ska svalna lite.
vad som händer i kväll har jag ingen aning om ,men jag hittar gärna på nåt kul.
känner mig rastlös....gaaahhh.....är tillbaka sen igen hej hej
pasta carbonara

efterrätt kaffekopp , pistache nötter o snus

Inga kommentarer: