onsdag 17 april 2013

jobb lite av varje o frissan

gick ner på jobbet ,eller halvsprang som jag oftast gör...=)
kl 12 så gick jag hem. oscar var uppstigen o relativt pigg o hungrig.
jag tog en dusch sen ställde jag mig vid spisen för att laga mat till han ,makaroner o stekt korv. när makaronerna var nästan klar så ringde telefon ,en god vän ringde , tack för att du finns vännen =) ,hoppas du haft en bra dag.
 kort efter samtalet så for jag i väg ut en sväng =).....efter att ha varit borta ett tag så hann jag hem en stund innan jag for ut på byn igen. ingen rast ingen ro ,jag hade tid hos frissan kl 14.30. =)
mellan jobbet o frissan hade jag en skön stund o fick mina batterier uppladdade för att orka med åtminstone eftermiddagen =)....
när jag satte mig i stolen hos frissan kom tröttheten så det var bara att surra o dricka kaffe medan jag blev snygg i håret =).....
kom hem för en stund sen och nu blir det vila en stund ,kroppen värker .....
vad jag ska göra sen i kväll vet jag inte.
ha en bra kväll så är jag tillbaka sen igen.....


håret blev kvar idag oxå....

Inga kommentarer: