söndag 14 april 2013

blev ensam

blev ensam hemma vid  kl 10.30 ...hmm...nåt ville jag hitta på. klädde på mig o tog en prommis ut på byn för att lämna in keno. sen gick jag in på affären o handlade några saker.
när jag stod där i kassan fick jag samtal av en god vän =) , kul att höra av dig.
när jag kom hem ställde jag i från mig matkassen och kopplade av ,behagligt  o skönt =)...en stund senare tog jag en dusch för att piggna till  o sen ställde jag mig vid spisen för att laga lite mat för att ha nåt att göra =)....
dagens middag alt 1 : lasagne ,alt 2 fläskpannkaka ...
nu medan pannkakan gräddas i ugnen så tar jag en paus o skriver några rader.
solen är framme ,det är härligt ute. undrar om jag ska hä mig ut en stund sen. ska bara hänga lite tvätt o ta ut pannkakan o sen kanske  en sväng ut .....om inte latmasken slår till =).....känner mig  aningen trött....=) undrar just vad det beror på ?.....=).....
summerar dagen  och måste säga att den har varit helt okej ....=).....ha det bäst ...hej hej

Inga kommentarer: