fredag 26 april 2013

fredag och...

fredag o jag har jobbat mina timmar mestadels framför datorn så gick jag  hem. tog en snabb dusch klädde på mig och for ut en sväng....nu är jag hemma igen. har precis druckit en kopp kaffe o ätit två hårdbrödskivor med ost på och avslutade fikat med en muffins =)....
har hunnit ha en avkopplande  behgaligt skön stund men nu  känner jag  mig så  trött o slö tror banne mig att jag  intar ryggläge i  soffan o vilar lite medan jag väntar på att tvättmaskinen ska stanna.
tog en titt i kylen ,den behöver fyllas på....=(....jobbigt att tänka på att handla så jag släpper de tankarna o kopplar av lite istället. handla kan jag göra senare.....
vad jag ska göra i kväll vet jag inte men nåt borde jag kunna hitta på =).....
avslutar det här inlägget o intar ryggläge ,är tillbaka sen igen....ha en braig eftermiddag

Inga kommentarer: