onsdag 17 april 2013

upp o ner

...nu har jag druckit ännu mer kaffe o grejjat lite. funderar massor kan inte sätta ord på alla mina känslor. jag känner mig ledsen ,nöjd ,stark ,svag, orolig .....varför kan inte livet vara lätt?....jag vill bara vara glad ,kär o lycklig.......tänk om jag kunde stänga in mig någonstans och bara vara där tills allt blivit bra..... samtidigt  känner mig ändå stark över att äntligen  tagit ett beslut som kommer att förändra mitt liv. försöker intala mig att allt kan bara bli bättre
om jag bara kunde få min högsta önskan o dröm  att slå in o bli verklighet ,jag vill bli lycklig , jag vet vad jag behöver......=).....
ser fram emot att gå till frissan i eftermiddag ,undrar vad jag ska hitta på att göra med håret idag då...hmm....spännande att se resultatet.....=)....
efter jobbet går jag hem och sen till frissan 14.30.....
ha en fin dag....kram

Inga kommentarer: