tisdag 23 april 2013

jobb o annat

jag har kommit hem från jobbet för en stund sen och precis klivit ut ur duschen.....jag har lyckats hålla mig vaken på jobbet trots att jag sovit så dåligt o är  så trött , är  lite som en sömngångare idag....=).....har mestadels suttit framför datorn idag men däremellan lite spring o fix.....=)
dagen på jobbet har som vnaligt varit bra =).....tur jag har mitt jobb =)......
trist väder ute i dag men inte håller det mig ifrån att promenera ,det är bara att klä sig =)....skojar o säger att jag tränar inför beach 2013....=)......jag mår bra av att träna och det har jag tänkt fortsätta med =).....
skulle vilja börja dansa ,det om nåt är bra träning =)....har inte släppt tanken om att lära mig dansa samba , salsa och andra "fartiga" danser =).....
vad jag ska göra i eftermiddag ...hmm....få se nu......tror jag hoppar över tråkiga sysslor o gör nåt lite roligare.....
först lite vila och en kopp kaffe  sen ut en sväng .......hej hej

Inga kommentarer: