fredag 26 april 2013

let's dance

har givetvis sett kvällens avsnitt av let's dance och lika kul att se när dem dansar. i kväll dansade dem quikstep ,cha cha o wienervals. åååhhh quikstep skulle vara kul att dansa ,mycket fart och snabba steg tror att med lite träning att jag skulle fixa det....=) man måste ju tro på sig själv =).....
JAG VILL DANSA.....=)........vad sägs vill du dansa med mig bästa vännen min ?....
när programmet var slut följde jag med ut o åkte med de andra men efter några minuter, typ 10 minuter så skulle dem i väg o dumpade av mig på byn så jag tog en prommis ,skönt att röra på sig...=)
kom hem och har precis sett vem som åkte ur let's dance.
funderar på vad jag ska göra nu då...hmm...känner mig trött ,har varit trött o slö hela eftermiddagen/kvällen undrar vad det kan bero på.....=) att jag är trött gör mig inte mindre rastlös....
har pratat en hel del i telefonen idag =) ,pratat över två timmar sammanlagt med bästa vännen ,tiden går fort när man har ett trevligt samtal och massor att prata om =) ,hör av dig när helst du vill. =)....
funderar undra om man skulle bädda ner sig men kanske inte riktigt än ska först se lite mer tv =).....
inga kommentarer ,ge mig ett leende med en kommentar eller två.....
i natt kommer jag att drömma sött. =) ..sov gott o dröm söta drömmar .....
eftersom jag inte åt middag så köpte jag lite sallad i kväll som jag käkat det mesta av iaf =) , gott med sallad

Inga kommentarer: