torsdag 18 april 2013

då o då

då o då kommer någon fantastisk person förbi och här är jag nu =)......
mitt kaffe har jag druckit men det har inte gjort mig så mycket piggare så jag antar att det behövs några koppar till innan jag piggnat till.
huvudvärken är påväg tillbaka kan jag känna.....=(......men om jag försöker tänka positivt o var positiv så kanske den här dagen blir bra. =)....
dagens horoskop säger mig att det här kommer bli en dag med roliga händelser =), att jag har starka känslor för en speciell person (det stämmer) =) , idag ska jag titta mig omkring för det kan finns en skatt där jag minst anar det =) (intressant) , det är många som ger mig råd =) (det stämmer) .....
det var vissa delar av dagens horoskop......
jag sitter här o väntar på att klockan ska gå och sen ska jag springa ner på jobbet om ett tag.
lämna gärna kommentarer de gör mig glad =).....
ha en braig dag så är jag tillbaka sen igen...

Inga kommentarer: