torsdag 25 april 2013

full fart o värk

kvällen med modevisning på jobbet. vid 16.30 var jag så rastlös att jag studsade i väg ut på byn en sväng in på jobbet för att se.
kvällsöppet på byn i kväll =)....efter en stund gick jag hem medan jag gick där o tänkte så ringde en god vän =) alltid kul ,att höra av dig. tråkigt att du inte hade tid att prata en längre stund för jag behöver verkligen få surra =)....nåja jag hoppas vi får tid att surra snart innan jag spricker =).....tänker på dig vännen hoppas du har det bra ,sköt om dig och ring när du vill.
när jag kom hem så var jag bara hemma en kort stund sen drog jag i väg ut på jobbet för att hjälpa till och samtidigt se modevisningen =)....hur mycket folk som helst som var där o såg ,kul ,kul =)....
efter att ha varit i gång ,full fart hela dagen så var jag både trött och värken outhärdlig....gaaahhhh.....det gör mig tyst ,nedstämd o ledsen att ha så ont i kroppen.....jag vill alltid vara sådär sprudlande glad som jag oftast är ,men värken gör det omöjligt när den bråkar med mig.....=(....jag vet att jag inte kan köra på i full fart hur mycket o länge som helst men glömmer tyvärr ofta att lyssna på kroppen. jag får skylla mig själv att jag nu har så ont att jag knappt orkar röra mig. =(....skulle haft nån som sköter om mig o bär mig när värken är som värst =)....tänk att ha nån som alltid finns där för att hjälpa mig då jag behöver , det skulle vara extremt lyxigt...=)...
jag fortsätter drömma o hoppas att allt ska bli bra och att jag får det jag är värd....=)....lite av hoppet har jag fortfarande kvar =).....
snart tror jag att jag bäddar ner mig o drömmer sött. i morgon jobbar jag 08.00-12.00.....det blir att kliva upp tidigt då.....
sov gott o dröm sött ....

Inga kommentarer: